יום חמישי, 27 באפריל 2017

מה חשוב לדעת טרם חתימת החוזה עם חברת ניקיון?

חברת ניקיון היא פתרון מצוין למגוון לקוחות שונים

העסקת חברת ניקיון לניקיונות יומיים, שבועיים, או אפילו עיתיים, היא פתרון מצוין להרבה מאוד סוגים של לקוחות שונים. חברת ניקיון יכולה לשמש לקוחות עסקיים מסוגים שונים הכוללים: משרדים, מפעלים, חנויות, מרכזים מסחריים, ועוד. 
כמו כן, גם לקוחות פרטיים כמו בנייני מגורים או אפילו משפחות יכולים להעסיק חברת ניקיון לצורך ניקיון הבניין, הדירה, או הבית. בכל מקרה, לפני שחותמים על חוזה עם חברת ניקיון, חשוב לברר מספר פרטים חשובים ביותר להמשך ההתקשרות עימם.

מה חשוב לברר לפני שחתמים על חוזה עם חברת ניקיון?


·       סוג השירותים המוצעים – כאשר שוכרים חברת ניקיון חשוב לוודא שהיא מעניקה את כל השירותים השונים, ולא רק ניקוי כללי. שירותים אלו כוללים: פוליש, ניקוי רצפות, ניקוי חלונות, ניקוי חלונות בסנפלינג, כמו גם ניקוי מטבחים, שירותים, חדרי מדרגות, ועוד. ככל שחברת הניקיון מציעה מגוון רחב יותר של שירותים רלוונטיים, כך כדאי יותר להעסיק אותה.
·       אספקת חומרי ניקוי – כאשר מעסיקים חברת ניקיון בעסק או בבניין מגורים, חשוב לוודא כי החברה דואגת גם לאספקה של חומרי ניקוי מאיכות טובה. חברה אשר אינה דואגת לאספקה של חומרי ניקוי תייקר את עלות השירות מאחר ויהיה צורך בהזמנה נפרדת של חומרי ניקוי במחירים גבוהים יותר ממה שחברת הניקיון משלמת.
·       צוות מקצועי ואמין – אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק לפני שחותמים על חוזה עם חברת ניקיון הוא איכות העובדים. ככל שעובדי החברה מקצועיים יותר, כך איכות הניקיון תהיה גבוהה יותר, וכדאיות ההעסקה של חברת הניקיון תהיה גבוהה יותר. הרי אין סיבה להעסיק חברת ניקיון אם בסופו של דבר המשרד, הבית, או המפעל לא מספיק נקיים.
חותמים על חוזה רק עם חברה מקצועית ואמינה

יש לא מעט חברות ניקיון בשוק, ורובן מציעות סל שירותים דומה מאוד זו לזו. 
לכן, לפני שחותמים על חוזה עם חברת ניקיון, חשוב לחפש המלצות מלקוחות קיימים ולמצוא את חברת הניקיון המנוסה והמקצועית ביותר בשוק, אשר מבטיחה ניקיון ברמה הגבוהה ביותר.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה